Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od daty dostarczenia do przesyłki.
Zwrotowi podlega towar wyłącznie w stanie nienaruszonym z załączoną oryginalną metką producenta. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdziesz w Regulaminie sklepu.

Jak dokonać zwrotu:

Wybierz odpowiednią procedurę w zależności czy posiadasz Konto Klienta (1) czy robisz zakupy bez rejestracji (2)

1. Procedura zwrotu dla posiadaczy konta klienta

a. Zaloguj się na swoje konto klienta. Jeżeli chcesz zwrócić jeden lub więcej produktów, zaznacz odpowiadające im pola. Napisz wyjaśnienie powodu zwrotu. Nie jest to obowiązkowe, ale będzie dla nas bardzo pomocne. Następnie kliknij przycisk "Zwracam".

b. W zakładce Historia i szczegóły zamówień, wybierz zamówienie z którego chcesz dokonać zwrotu

c. Przejdź do sekcji Zwrot i naciśnij przycisk "Zwracam produkty"

d. Zaznacz pole przy produkcie, który chcesz zwrócić i podaj ilość zwracanych sztuk

e. Podaj nr rachunku bankowego

f. Napisz wyjaśnienie powodu zwrotu. Nie jest to obowiązkowe, ale będzie dla nas bardzo pomocne.

g. Następnie kliknij przycisk "Zwracam"

h. Udaj się do sklepu lub wyślij produkt na adres: Salon Koński Świat, ul. Piłsudskiego 11 lok. 211, 05-510 Konstancin-Jeziorna

i. Zwrot należności otrzymasz w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki

2. Procedura zwrotu dla klientów kupujących bez rejestracji

a. Wypełnij zamieszczony poniżej formularz online. Do jego wypełnienia potrzebne będą następujące dane: 

  • nr zamówienia
  • data otrzymania towaru
  • nazwa zwracanego produktu
  • liczba zwracanych sztuk
  • powód zwrotu (pole nieobowiązkowe ale dla nas pomocne)
  • imię i nazwisko
  • nr rachunku bankowego

b. Udaj się do sklepu lub wyślij produkt na adres: Salon Koński Świat, ul. Piłsudskiego 11 lok. 211, 05-510 Konstancin-Jeziorna

c. Zwrot należności otrzymasz w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki

Formularz zwrotu

XXXXX

Chcesz dokonać wymiany?

Wyślij email na adres biuro@salonkonskiswiat.pl i upewnij się, że posiadamy produkt na wymianę.
Jeśli chcesz wymienić produkt, należy dokonać jego zwrotu wg wyżej zamieszczonej instrukcji.
Opłatę za odesłanie przesyłki ponosi nadawca - nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Loading...