SALON KOŃSKI ŚWIAT & CAVALLERIA TOSCANA
§1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady świadczenia i korzystania z nieodpłatnej usługi Newsletter świadczonej przez Raptor Sp. z o.o. z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie prowadzącej Salon Koński Świat & Cavalleria Toscana.
2. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1) Raptor Sp. z o.o. lub Spółka– Raptor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Piłsudskiego 11 lok. 211, 05-510 Konstancin-Jeziorna) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000067192; kapitał zakładowy w wysokości 150.000,00 zł; NIP 5272357368; REGON 017410905; adres poczty elektronicznej: biuro@salonkonskiswiat.pl, będąca Usługodawcą w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
2) Usługobiorca - osoba fizyczna, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
3) Regulamin - niniejszy dokument określający warunki korzystania z usługi Newsletter;
4) Newsletter - newsletter przesyłany Usługobiorcy przez Raptor Sp. z o.o., stanowiący usługę świadczoną drogą elektroniczną, w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
5) Adres poczty elektronicznej - oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
6) Dane osobowe - wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej przetwarzane przez Usługodawcę w celu prawidłowego świadczenia Usług określonych w niniejszym Regulaminie, jak również w celach statystycznych związanych z prowadzeniem Strony Internetowej.
7) Sklep Internetowy – strona internetowa prowadzona przez Raptor Sp. z o.o., za pośrednictwem której można złożyć Zamówienie (kupić Produkty).
8) Strona Internetowa – strona internetowa prowadzona przez Administratora pod adresem www.salonkonskiswiat.pl.
9) System teleinformatyczny - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1907 ze zm.).
10) Środki komunikacji elektronicznej - rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między Systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną.
§2. Usługo świadczone drogą elektroniczną
1. Raptor Sp. z o.o. świadczy na rzecz Usługobiorcy usługę w postaci wysyłki bezpłatnego Newslettera za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
2. Usługa dostępna jest wyłącznie dla osób, które dokonają rejestracji w sposób określony w Regulaminie, tj. po wpisaniu swojego adresy e-mail oraz po akceptacji Regulaminu.
3. Celem usługi jest dostarczanie aktualnych informacji o trwających promocjach, akcjach specjalnych i innych wydarzeniach związanych z marką Salon Koński Świat & Cavalleria Toscana oraz innych produktach i usługach oferowanych przez Raptor Sp. z o.o.
4. Wysyłka Newslettera realizowana jest w nieregularnych odstępach czasu.
§3. Warunki korzystania z usługi i zasady odpowiedzialności
1. Usługobiorca przed rozpoczęciem korzystania z usługi jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem.
2. Usługobiorca zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu.
3. Usługobiorca zobowiązuje się do powstrzymania od wszelkich działań mogących utrudnić bądź destabilizować funkcjonowanie Newslettera.
4. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca są następujące:
a) połączenie z siecią Internet,
b) przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera lub urządzenia mobilnego dokumentów HTML,
c) przeglądarka akceptująca konto poczty elektronicznej,
d) posiadanie aktualnego, czynnego i poprawnie skonfigurowanego Adresu poczty elektronicznej.
5. Raptor zobowiązuje się do zapewnienia możliwie najwyższej jakości usługi. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za przerwy i zakłócenia spowodowane działaniem siły wyższej albo nieuprawnionym działaniem podmiotów trzecich.
6. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostępu do Newslettera wynikający z przyczyn od niej niezależnych. Raptor zastrzega sobie prawo do krótkotrwałej przerwy w działaniu modułu rejestracyjnego w przypadku planowanej, bieżącej obsługi bądź konserwacji strony, serwera lub oprogramowania służącego do przesyłania Newslettera.
7. Raptor informuje o odnotowywaniu adresu IP Usługobiorcy w celu prowadzenia statystyki Serwisu oraz wprowadzania usprawnień w Serwisie. Więcej informacji w zakresie korzystania z plików cookies lub innych technologii internetowych znajduje się w Polityce prywatności i cookies.
8. Raptor zastrzega, że korzystanie z Newslettera może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet. Zaleca się przedsięwzięcie przez Usługobiorcę odpowiednich czynności w celu ich zminimalizowania.
§4. Moment zawarcia i rozwiązania umowy wysyłki newslettera
1. W celu dokonania rejestracji w bazie Newslettera, Usługobiorca podaje swój adres poczty elektronicznej na Stronie Serwisu oraz potwierdza akceptację postanowień Regulaminu i wybiera przycisk Dołącz.
2. Moment zawarcia Umowy o świadczenie usługi wysyłki Newslettera następuje w chwili akceptacji przez Usługobiorcę postanowień Regulaminu.
3. Umowa zawarta jest na czas nieokreślony, to jest do momentu rezygnacji z tej usługi.
4. Usługobiorca może anulować subskrypcję Newslettera poprzez oświadczenie o rezygnacji za pomocą odnośnika zawartego w każdej wiadomości wysyłanej na jego adres e-mail zawierającej Newsletter lub wskazany w wiadomości adres e-mail.
5. Każda ze stron może rozwiązać Umowę bez podania przyczyn i w trybie natychmiastowym.
6. Usługobiorca może rozwiązać Umowę w dowolnym momencie, aktywując link znajdujący się w stopce każdego przesyłanego Newslettera.
7. Rozwiązanie Umowy przez którąkolwiek za stron skutkuje zaprzestaniem przesyłania Newslettera na adres poczty elektronicznej podany przez Usługobiorcę.
8. Usługa Newslettera świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu jest bezpłatna.
§5. Reklamacje
1. Usługobiorca uprawniony jest do złożenia reklamacji w przypadku niewywiązywania się przez Raptor ze swoich obowiązków określonych w Regulaminie lub wywiązania się z nich w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu.
2. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres: info@salonkonskiswiat.pl. Reklamacja powinna zawierać opis problemu będącego jej przedmiotem oraz adres e-mail, imię i nazwisko Usługobiorcy zgłaszającego reklamację.
3. Raptor rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli reklamacja nie może zostać rozpoznana w powyższym terminie, Raptor powiadomi Usługobiorcę o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
4. Reklamacja może zostać zgłoszona w ciągu 30 dni od momentu, w którym została ujawniona jej przyczyna.
5. Odpowiedź na reklamację oraz informacja, o której mowa w §5.3. zdanie 2, wysyłana jest na adres poczty elektronicznej wskazany przez Usługobiorcę.
§6. Ochrona i zasady przetwarzania danych osobowych Usługobiorców
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników będących osobami fizycznymi przekazanych w związku z korzystaniem z usługi Newsletter, w tym w związku ze złożeniem reklamacji, jest Raptor Sp. z o.o..
2. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania Umowy oraz w celach związanych z marketingiem produktów i usług Raptor. Podanie w formularzu, podczas czynności związanych z zamówieniem usługi Newsletter, danych osobowych Usługobiorcy będącego osobą fizyczną, a także podanie danych wymaganych dla zgłoszenia reklamacyjnego, jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia usługi Newsletter, w tym rozpatrywania reklamacji.
3. Raptor Sp. z o.o. na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwane inaczej „RODO” oraz w związku z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną jest, jako administrator danych, uprawniony do przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy w celu:
a) Wykonania Umowy. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu jest niezbędność ich przetwarzania do wykonania Umowy tj. realizacji usługi świadczonej drogą elektroniczną w zakresie obsługi subskrypcji Newslettera, możliwych w tym zakresie reklamacji (tj. w ramach umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną) oraz zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną w ramach uzasadnionego interesu Raptor Sp. z o.o. i podjęcie działań na żądanie Użytkownika przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez okres obowiązywania Umowy, w tym przez okres potrzebny na rozpatrzenie reklamacji Użytkownika;
b) Marketingu własnych produktów lub usług Raptor Sp. z o.o.. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu jest niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Raptor Sp. z o.o. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Uzasadnione interesy, o których mowa powyżej dotyczą promocji przez JB produktów lub usług oraz promocji samego Raptor Sp. z o.o.. Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez okres obowiązywania Umowy;
c) Jeżeli Usługobiorca wyraził odrębną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych lub/i na otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Raptor w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, dane Usługobiorcy i zebrane informacje z aktywności Usługobiorcy w Serwisie mogą być wykorzystane do prezentowania mu reklam produktów i usług Partnerów Raptor, dopasowanych do zainteresowań Usługobiorcy;
d) W celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami;
e) W celach analitycznych i statystycznych - lepszego doboru produktów i usług do potrzeb naszych klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o klientach, będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu;
f) W celu realizacji praw i reklamacji, aktualizacji danych, prowadzenia bazy subskrybentów, będących realizacją naszego uzasadnionego interesu.
4. Raptor Sp. z o.o. w celu realizacji usługi Newslettera przetwarza dane osobowe Usługobiorców w postaci ich adresów poczty elektronicznej. W celu spersonalizowania Newslettera Usługobiorca może dodatkowo podać również dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska (opcjonalnie).
5. Usługobiorca w celu prawidłowego złożenia reklamacji dotyczącej usługi powinien podać co najmniej następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres do korespondencji (w przypadku chęci otrzymania odpowiedzi na reklamację drogą pisemną) lub adres poczty elektronicznej (w przypadku chęci otrzymania odpowiedzi na reklamację drogą mailową).
6. Zasady przetwarzania danych osobowych w związku z subskrypcją Newslettera zostały wskazane poprzez zamieszczenie klauzuli informacyjnej w momencie zapisu na Newsletter, wskazując w szczególności na dane administratora, dane kontaktowe, cele i podstawy przetwarzania danych Usługobiorców, okres przechowywania, informacje dotyczące realizacji praw.
7. Usługodawca zapewnia bezpieczeństwo Danych osobowych Usługobiorcy, ponieważ stosuje środki ochrony fizycznej, organizacyjnej oraz sprzętowej niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych Danych osobowych w ramach usługi. Usługodawca spełnia wszelkie wymogi określne przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Ponadto, Usługodawca zapewnia środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
8. Usługobiorca, podając Dane osobowe oświadcza, że,
a) są one kompletne i zgodne ze stanem faktycznym,
b) nie naruszają one praw osób trzecich,
c) jest uprawniony do zawarcia Umowy,
d) zapoznał się z treścią Regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.
e) zapoznał się z klauzulą informacyjną udostępnioną przez Usługobiorcę momencie zapytania.
f) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu świadczenia usług, zgodnie z Regulaminem.
§7. Własność intelektualna
Prawa autorskie do treści zawartych w Newsletterze, w tym do wszelkich elementów, zdjęć itp. należą do Raptor Sp. z o.o. i podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm.). Usługobiorca jest uprawniony do korzystania z ww. treści nieodpłatnie wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania z usługi Newsletter, na terenie całego świata. Wykorzystywanie ww. treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod rygorem nieważności.
§8. Przepisy końcowe
1. Regulamin obowiązuje od dnia 15.07.2025 r.
2. Obowiązujący Regulamin jest dostępny dla Usługobiorcy pod adresem internetowym https://salonkonskiswiat.pl/content/13-regulamin-uslugi-newsletter
3. Usługodawca zobowiązuje się do poinformowania Usługobiorcy o zmianach dokonanych w Regulaminie poprzez umieszczenie jednolitego tekstu Regulaminu na stronie internetowej Serwisu.
4. Raptor Sp. z o.o. ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu lub wprowadzenia nowego. Usługobiorca zostanie poinformowany o zmianie postanowień Regulaminu lub wprowadzeniu nowego Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej na podany przez Usługobiorcę adres poczty elektronicznej.
5. Nowy Regulamin lub zmiany postanowień dotychczasowego wchodzą w życie po upływie 14 dni od daty poinformowania Usługobiorcy. W przypadku, gdy Usługobiorca nie akceptuje wprowadzonych zmian w Regulaminie lub nowego Regulaminu, przysługuje mu prawo rozwiązania Umowy wysyłki Newslettera w trybie przewidzianym w §4.5. Regulaminu.
6. Prawem właściwym dla wszystkich stosunków prawnych wynikających z Regulaminu jest prawo polskie.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy RODO, UŚUDE oraz innych przepisów prawa.