SALON KOŃSKI ŚWIAT & CAVALLERIA TOSCANA

Najważniejsze informacje o regulaminie i naszym sklepie

Wiemy, że czytanie regulaminów nie jest pasjonującym zajęciem, zatem aby ułatwić Ci dotarcie do najważniejszych informacji o sklepie Salon Koński Świat & Cavalleria Toscana i zasadach korzystania z niego, przygotowaliśmy ich zbiorcze podsumowanie.

1. Sklep Salon Koński Świat & Cavalleria Toscana stanowi własność spółki Raptor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Piłsudskiego 11 lok. 211, 05-510 Konstancin-Jeziorna

2. W razie wszelkich pytań lub wątpliwości, możesz kontaktować się z nami za pomocą poczty elektronicznej: info@salonkonskiswiat.pl

3. Wszelkie informacje o towarach dostępnych w sklepie oraz możliwe sposoby płatności i dostawy będą wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia w toku składania zamówienia.

4. Na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zawartej w Sklepie Internetowym masz 14 dni.

5. Jeżeli dostarczony Produkt będzie w jakikolwiek sposób niezgodny z umową, możesz złożyć dotyczącą go reklamację. Odpowiedzi na reklamację udzielimy w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

6. W razie problemów z kontem przysługuje Ci prawo do złożenia dotyczącej go reklamacji (prosimy o jej złożenie drogą mailową). Odpowiedzi na reklamację udzielimy w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

7. Aby umożliwić Ci korzystanie ze Sklepu Internetowego oraz realizować złożone przez Ciebie zamówienia przetwarzamy Twoje dane osobowe. Szczegółowe informacje na ten temat odnajdziesz w naszej Polityce prywatności

Pełną treść regulaminu sklepu znajdziesz poniżej.
W razie pytań lub wątpliwości dotyczących regulaminu lub zakupów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami!
Życzymy udanych zakupów!

Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

Dane Osobowe – oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (osobie, której dane dotyczą).

Formularz  – udostępniona przez Sprzedawcę funkcjonalność niezbędna do korzystania z części funkcjonalność Sklepu Internetowego.

Gość – Klient korzystający ze Sklepu Internetowego bez Rejestracji albo logowania po akceptacji Regulaminu.

Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny dla dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta Klienta, ustalany w Sklepie samodzielnie przez Klienta.

Klient – Konsument, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta lub zamierza korzystać z Serwisu, w tym ze Sklepu Internetowego lub w przypadkach opisanych w Regulaminie ze Sklepu fizycznego.

Kod Rabatowy  – informacja o przyznaniu Klientowi korzyści, w tym rabatu na Produkty, opisanych w każdorazowym regulaminie korzystania z nich, dostępnym w Sklepie.

Konsument – osoba fizyczna, która posiada zdolność do czynności prawnych lub ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, która korzysta lub zamierza korzystać z Serwisu, w tym ze Sklepu Internetowego lub w przypadkach opisanych w Regulaminie ze Sklepu fizycznego.

Konto (Konto Klienta) – część Serwisu, w ramach której Klient może korzystać z wybranych funkcjonalności wskazanych w Regulaminie.

Login Klienta (Login) – ciąg znaków alfanumerycznych (e-mail), ustalany w Sklepie samodzielnie przez Klienta lub na zlecenie Klienta podczas procesu Rejestracji, konieczny do uzyskania dostępu do Konta Klienta.

Nabywca  – osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada zdolność do czynności prawnych lub ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną.

Newsletter  – udostępniana przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego informacja handlowa przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku Sprzedawcy lub innych podmiotów współpracujących z Sprzedawcą.

Potwierdzony zakup – zakup zapisany na Koncie Klienta w historii zakupów dokonywanych w Sklepie Internetowym albo zarejestrowany na Koncie Klienta zakup w Sklepie stacjonarnym albo zakup jako Gość jeżeli może zostać powiązany z adresem e-mail.

Produkt (Produkty) – udostępnione przez Sprzedawcę do nabycia w Sklepach fizycznych i w Sklepie internetowym Towary oraz usługi, w tym świadczone w związku z dostawą Towarów.

Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej do której stosuje się postanowienia dotyczące Konsumenta.

Regulamin Sklepu Internetowego– niniejszy regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość  wraz ze wszystkimi, wymienionymi w jego treści załącznikami.

Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu Konta Klienta, dokonana samodzielnie przez Klienta lub na zlecenie Klienta.

Sklep Internetowy –  strona internetowa prowadzona przez Sprzedawcę, za pośrednictwem której można złożyć Zamówienie (kupić Produkty).

Salon  – Salon Koński Świat & Cavalleria Toscana, znajdujący się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w którym Klient może zawrzeć Umowę sprzedaży Towaru a także odebrać Towar kupiony w Sklepie Internetowym a w przypadku Zamówienia z odbiorem i płatnością w Sklepie Fizycznym dodatkowo zapłacić tam jego cenę.

Strona – Sprzedawca lub Klient, o ile Regulamin nie stanowi inaczej.

Towar – rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy sprzedaży, z wyłączeniem Towarów outletowych

Towar outletowy – Towar, który posiada indywidualne cechy powodujące, że odbiega on od wymogów zgodności z umową lub nie posiada cech które pozwalają go zakwalifikować jako zgodny z umową. Za Towar outletowy traktowany będzie także towar przeceniony przez Sprzedawcę.

Trwałość – zdolność Towaru do zachowania jego funkcji i właściwości w toku zwykłego korzystania.

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem lub zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość  – w Sklepie Internetowym, lub bez korzystania ze środków porozumiewania się na odległość w Sklepie fizycznym.

Usługa (Usługi) – usługa dostępu do Serwisu, świadczona przez Sprzedawcę drogą elektroniczną.

Usługa Dodatkowa – usługa będąca przedmiotem Umowy sprzedaży świadczona na rzecz Klienta niezależnie od dostawy Towaru lub w związku z dostawą Towaru ( np. personalizacja Produktu), opisana w Sklepie internetowym.

SprzedawcaRaptor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Konstancinie-Jeziornie (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Piłsudskiego 11 lok. 211, 05-510 Konstancin-Jeziorna) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000067192; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy XII Wydział Gospodarczy - KRS; kapitał zakładowy w wysokości 150.000,00 zł; NIP 5272357368; REGON 017410905; adres poczty elektronicznej: biuro@salonkonskiswiat.pl

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające rodzaj lub liczbę Produktu oraz inne treści przewidziane prawem.

Zamówienie z odroczoną dostępnością – Zamówienie, które będzie zrealizowane przez Sprzedawcę w terminie przyszłym, określonym przez Sprzedawcę.

§1. Postanowienia ogólne

1. Regulamin Sklepu Internetowego określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego. Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy pod marką Salon Koński Świat & Cavalleria Toscana, w którym:

a) umożliwia Klientom składanie Zamówień,

b) informuje Klientów o Produktach, dostępnych w Sklepie Internetowym oraz w Salonie.

2. Informacje o Produktach, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny podane w Sklepie Internetowym stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.

3. Informacja o cenie podawana w Sklepie Internetowym ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w treści §5.2 Regulaminu Sklepu Internetowego. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od późniejszych zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów, Treści cyfrowych, Usług cyfrowych, Kodów aktywacyjnych, Produktów Ratalnych, w tym Kredytów oraz Produktów Ubezpieczeniowych.

§2. Zakres, warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

Sprzedawca zobowiązuje się do świadczeń na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego.

§3. Zamówienia oraz zawarcie Umowy sprzedaży Produktu w Sklepie Internetowym

1. Klient w Sklepie może złożyć Zamówienie na wybrane Produkty, tj. zawrzeć Umowę sprzedaży Produktów na odległość. Umowa sprzedaży Produktów zostanie zawarta wraz z otrzymaniem przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w treści §3.4 Regulaminu Sklepu Internetowego. Zamówienie można złożyć za pomocą Formularza w Sklepie Internetowym (wymaga Rejestracji i Logowania),

2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu na odległość w Sklepie Internetowym należy wybrać Produkt dostępny w Sklepie Internetowym i złożyć Zamówienie, podejmując kolejne czynności w oparciu o informacje wyświetlane w Sklepie.

3. Złożenie Zamówienia możliwe są po akceptacji Regulaminu.

4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje odpowiednią wiadomość e-mail, a w szczególności:

a) e-mail będący potwierdzeniem wpływu Zamówienia do Sklepu Internetowego,

b) e-mail zawierający ostateczne potwierdzający wszystkie istotne elementy Zamówienia, wówczas Umowa sprzedaży zostanie zawarta wraz z otrzymaniem przez Klienta wiadomości zawierającej informację o potwierdzeniu Zamówienia. E-mail taki może być poprzedzony próbą telefonicznego potwierdzenia Zamówienia. W przypadku, gdy w ciągu 3 dni roboczych od dnia wpływu Zamówienia do Sklepu Internetowego, nie będzie możliwe zrealizowanie połączenia telefonicznego z Klientem Zamówienie może zostać anulowane przez Sprzedawcę.

5. W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży z odbiorem Towaru w Salonie z płatnością przez Internet oraz nieodebrania Towaru (pomimo dodatkowego wezwania Klienta do odbioru i bezskutecznego upływu dodatkowego terminu nie krótszego niż 7 dni) w terminie 14 dni od uzgodnionego dnia dostawy Towaru, Umowa sprzedaży rozwiązuje się, a Sprzedawca niezwłocznie zwróci Klientowi otrzymane płatności, w każdym przypadku nie później niż w ciągu 7 dni od daty rozwiązania Umowy sprzedaży, co nie uchybia możliwości odstąpienia od Umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży z obowiązkiem uiszczenia zapłaty w Salonie i niedokonania płatności w terminie ustalonym Umowa Sprzedaży rozwiązuje się. 

6. Klient może anulować Zamówienie przed dniem otrzymania wiadomości e-mail, o której mowa w § 5.2 Regulaminu Sklepu Internetowego. W tym celu należy skontaktować się z Sprzedawcą lub anulować Zamówienie za pośrednictwem Konta Klienta. Sprzedawca zapewnia Klientowi prawo zapoznania się z treścią Zamówienia. Możliwość anulowania Zamówienia nie uchybia możliwości odstąpienia od Umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. 

7. Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i określają wartość, którą Klient jest obowiązany zapłacić za Towar albo Usługę zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła, itd., przy czym w przypadku oferty dla Klientów nie będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach konsumenta informacje o ceny Produktów mogą prezentować wartości bez VAT, co będzie wyraźniej oznaczone w Sklepie.

8. Dostępne dla danego Zamówienia sposoby płatności są prezentowane w toku składania Zamówienia oraz w Sklepie Internetowym. Sposoby płatności zależą od wybranego przez Klienta sposobu zawarcia Umowy sprzedaży, wybranego Produktu, sposobu dostawy oraz innych ograniczeń, o których Klient zostanie poinformowany w toku składania Zamówienia. Sprzedawca stosownie do wymagań podmiotów obsługujących płatności, umożliwia uiszczenie ceny w szczególności w następujący sposób:

a. Pobranie przy odbiorze ,

b. Karta płatnicza,

c. BLIK,

d. Szybki przelew,

e. Płatność odroczona,

f. Przelew tradycyjny.

11. Płatność Odroczona jest kredytem konsumenckim obsługiwanym i udzielanym przez podmiot trzeci, którego dostępność zależy od decyzji kredytowej podejmowanej przez ww. podmiot trzeci. Płatność Odroczona dostępna jest jedynie dla niektórych sposobów dostawy. W przypadku korzystania przez Klienta z bonusów, programów lojalnościowych, w trakcie składania Zamówienia Klient zostanie powiadomiony o możliwości ich wykorzystywania przy uiszczeniu ceny Produktów. 

12. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży.

13. Z zastrzeżeniem § 3.18 i §3.19 poniżej Regulaminu Sklepu Internetowego, w przypadku złożenia Zamówienia na zakup Produktu dostawa Towaru zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 30 dni licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży, o ile w wiadomości e-mail, o której mowa w treści pkt §3.4 Regulaminu Sklepu Internetowego, przy Towarze lub w wyniku odrębnych bezpośrednich uzgodnień Stron nie ustalono inaczej.

14. Informacja o dostępności Produktu jest każdorazowo podawana przy Produkcie lub w trakcie kontaktu z Klientem.

15. Sprzedawca może świadczyć na rzecz Klienta nieodpłatne usługi polegające na informowaniu Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail lub SMS o bieżącym statusie Zamówienia.

16. W celu realizacji Zamówienia Klient jest zobowiązany podać wszystkie niezbędne dane umożliwiające ich realizację, tj.: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego lub inne dane wskazane przez Sprzedawcę w Sklepie lub w trakcie kontaktu z Klientem.

17. Zamówienie zostanie zrealizowane, pod warunkiem dostępności Produktów. W przypadku niedostępności Produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o czasie oczekiwania na realizację Zamówienia, z prośbą o potwierdzenie woli dalszej ich realizacji lub o anulowaniu Zamówienia z powodu trwałego braku Produktów. Wiadomość e-mail, o której mowa w treści pkt §5.2 Regulaminu Sklepu Internetowego zostanie dostarczona Klientowi po przyjęciu Towaru na stan magazynowy Sprzedawcy.

18. W przypadku przedsprzedaży Towarów, Klient zostanie poinformowany w Sklepie Internetowym  lub bezpośrednio przez Sprzedawcę o przewidywanym czasie oczekiwania na premierę Towaru. W takim przypadku wiadomość e- mail, o której mowa w pkt §5.2 Regulaminu Sklepu Internetowego zostanie dostarczona Klientowi w dacie premiery Towaru, podanej przy Towarze lub ustalonej wcześniej bezpośrednio z Klientem.

19. Zamówione Towary mogą zostać dostarczone na adres wskazany przez Klienta, na terenie Polski lub do wskazanego przez Klienta Punktu Odbioru. Koszty transportu i ewentualne koszty dodatkowe zostaną wyraźnie wskazane w toku składania Zamówienia. Podczas odbioru Towaru, może być niezbędne podanie przez Klienta kodu odbioru. Klient otrzyma kod niezbędny do odbioru Towaru na adres e-mail lub numer telefonu kontaktowego podany w Koncie Klienta.

20. Sprzedawca wystawia w Sklepie Internetowym paragon oraz na żądanie Klienta fakturę VAT, jeżeli Klient lub Gość poda przy składaniu Zamówienia numer NIP. Niezależnie od dokumentu, są one załączane do zakupionego Towaru. W przypadku gdy Klient lub Gość wystąpi z taką prośbą, Sprzedawca może wysyła fakturę Klientowi na adres e-mail podany w Koncie Klienta a w przypadku zakupu w formule Gość na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia. W przypadku utraty faktury, Sprzedawca przesyła fakturę elektroniczną Klientowi albo wystawia duplikat faktury w formie papierowej, gdy Klient zamówi dokument za pomocą Formularza kontaktowego lub prześle wniosek na adres e-mail: info@salonkonskiswiat.pl

21. W przypadku anulowania Zamówienia lub rezygnacji Klienta z dalszej realizacji Zamówienia Klient niezwłocznie otrzyma zwrot uiszczonych przez siebie opłat, nie później niż w terminie 14 dni od dnia anulowania lub rezygnacji.

§5. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży

1. Konsument, który w Sklepie Internetowym zawarł Umowę sprzedaży może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: Salon Koński Świat & Cavalleria Toscana Raptor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Piłsudskiego 11 lok. 211, 05-510 Konstancin-Jeziorna lub na adres e-mail: info@salonkonskiswiat.pl

2. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na wzorze, który określa Załącznik nr 1 do Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży Towaru zawartej w Sklepie Internetowym można również złożyć i przesłać z wykorzystaniem udostępnionego przez Sprzedawcę Formularza. W przypadku złożenia oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim i przesłania go zgodnie z postanowieniami zdania poprzedniego Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi na trwałym nośniku (korespondencją elektroniczną, na adres e-mail podany w Formularzu) otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży Towaru zawartej w Sklepie Internetowym.

3. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się dla Umowy sprzedaży w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje Towar – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy Umowa sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części, dla pozostałych umów– od dnia ich zawarcia.

4. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

5. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży po zgłoszeniu przez Konsumenta żądania rozpoczęcia wykonywania Usługi Dodatkowej przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy sprzedaży. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie sprzedaży ceny lub wynagrodzenia.

6. Konsument nie ponosi kosztów świadczenia usług, za czas do odstąpienia od Umowy sprzedaży, jeżeli: Sprzedawca nie poinformował Konsumenta o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, a także o wzorze oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, o którym mowa w Załączniku nr 1 do Regulaminu i skutkach jego wykonania lub Konsument nie żądał zgodnie z Ustawą  o prawach konsumenta spełniania świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży;

7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia rzeczy innego niż najtańszy). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru  z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru  przed jego upływem.

9. Towar powinien być zwrócony na adres: Salon Koński Świat & Cavalleria Toscana (sklep internetowy) ul. Piłsudskiego 11 lok. 211,05-510 Konstancin Jeziorna Polska.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru  będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od Umowy sprzedaży zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

11. W chwili odstąpienia przez Konsumenta od Umowy sprzedaży wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sprzedawca informuje tę osobę o odstąpieniu przez Konsumenta od Umowy sprzedaży.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży lub umowy o Dostarczenie Treści cyfrowej na nośniku nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie Usług Dodatkowych, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę Dodatkową, za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży;

c) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

i) świadczenie usług, za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny w przypadku których Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.

13. W przypadku Karty Podarunkowej zasady odstąpienia od umowy jej nabycia reguluje także Regulamin Karty Podarunkowej.

14. Towar dostarczany Sprzedawcy w wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży powinien być wolny od danych, w tym osobowych.

15. Postanowienia niniejszego rozdziału stosuje się również do Przedsiębiorców na prawach konsumenta.

§6. Rękojmia i Gwarancja

1. Sprzedawca dostarcza Produkty bez wad. Sprzedawca jako sprzedawca odpowiada w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jeżeli Towar lub Usługa Dodatkowa mają wadę (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym.

2. Sprzedawca nie jest gwarantem Towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej Towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane przy Towarze, w Sklepie Internetowym. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Towaru.

3. Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania Usług Dodatkowych można składać bezpośrednio w Salonie lub przesłać na adres: Salon Koński Świat & Cavalleria Toscana” Raptor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Piłsudskiego 11 lok. 211, 05-510 Konstancin-Jeziorna lub można składać również za pośrednictwem udostępnionego przez Sprzedawcę Formularza, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym Towaru.

4. Dodatkowe informacje o sposobie odsyłania reklamowanego Towaru i składaniu reklamacji prezentowane są w Sklepie.

5. W przypadku Karty Podarunkowej zasady reklamacji reguluje także Regulamin sprzedaży Kart Podarunkowych w Sklepie Internetowym.

6. Reklamowany Towar powinien być przesyłany na adres: „Salon Koński Świat & Cavalleria Toscana Raptor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Piłsudskiego 11 lok. 211, 05-510 Konstancin-Jeziorna.

7. Towar dostarczany Sprzedawcy w celu skorzystania z uprawnień z tytułu Rękojmi lub Gwarancji powinien być wolny od danych, w tym osobowych.

§7. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu Internetowego

1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia poprawnego działania Serwisu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usuwać niezwłocznie wady lub przerwy w funkcjonowaniu Serwisu, jakie zostały zgłoszone przez Klientów.

2. Klient może zgłaszać Reklamacje Salon Koński Świat & Cavalleria Toscana” Raptor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Piłsudskiego 11 lok. 211, 05-510 Konstancin-Jeziorna lub na adres e-mail: info@salonkonskiswiat.pl

3. Za datę złożenia Reklamacji Sklepu uznaje się datę jej nadania do Usługodawcy potwierdzoną stemplem pocztowym lub datę jej e-mailowego  zgłoszenia.

4. Klient może złożyć Reklamację Sklepu w terminie 30 dni licząc od dnia, w którym miały miejsce wady lub przerwy w funkcjonowaniu Sklepu. Reklamację złożoną po upływie terminu określonego w zdaniu pierwszym, pozostawia się bez rozpoznania, o czym Sprzedawca niezwłocznie powiadamia Klienta, co jednak nie uchybia możliwości dochodzenia przez Klienta roszczeń wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa.

5. W Reklamacji Sklepu Klient powinien podać: swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia wady lub przerwy w działaniu Sklepu.

6. Sprzedawca przekaże decyzję w zakresie Reklamacji Sklepu:

a) w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania – dotyczy Konsumentów,

b) w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania – dotyczy Klientów niebędących Konsumentami. Decyzja w zakresie Reklamacji Sklepu zostanie przekazana Klientowi przez Usługodawcę w formie pisemnej lub na innym trwałym nośniku.

§8. Odpowiedzialność

1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy bądź ograniczenia techniczne, w tym szybkość przesyłu danych sprzętu komputerowego, urządzenia końcowego, systemu teleinformatycznego oraz infrastruktury telekomunikacyjnej, z których korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi korzystanie ze Sklepu Internetowego.

2. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za zapewnienie technicznej zgodności pomiędzy wykorzystywanym przez siebie sprzętem komputerowym lub urządzeniem końcowym oraz systemem teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym, a Sklepem.

3. Klient ponosi odpowiedzialność tak jak za własne działania lub zaniechania za działania lub zaniechania innego podmiotu, któremu umożliwia korzystanie ze Sklepu Internetowego za pośrednictwem własnego Konta.

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania ze Sklepu Internetowego przez Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, Regulaminem lub przyjętymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami.

5. Sprzedawca zastrzega możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Sklepu Internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta.

§9. Pozostałe prawa i obowiązki

1. Każda ze Stron w każdym czasie i bez podania przyczyn, może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną np. dotyczącą utrzymania Konta Klienta, z zastrzeżeniem zachowania przez drugą Stronę praw nabytych przed rozwiązaniem takiej umowy oraz postanowień poniżej.

2. Klient, który posiada Konto Klienta rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną: usuwając Konto Klienta, składając taką dyspozycje na jego podstronie albo zgłaszając żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia Sprzedawcy żądania usunięcia Konta Klienta, rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 14 dni.

3. Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poinformuje Klienta o tym na adres e-mail podany w Koncie Klienta, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Klienta.

4. Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu oraz w wyniku bezskutecznego wezwania Klienta do zaprzestania naruszeń w terminie 1 dnia roboczego.

5. Sprzedawca ma prawo zrezygnować z utrzymywania Konta Klienta lub dowolnej jego funkcjonalności, w szczególności w przypadku gdy w ciągu 12 miesięcy od daty ostatnich Zamówienia z wykorzystaniem Konta Klienta nie wykonano żadnych, innych Zamówienia. O rezygnacji Klient zostanie poinformowany z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem, korespondencją elektroniczną, na adres e-mail podany w Koncie Klienta oraz po zalogowaniu się na Koncie Klienta.

6. W przypadku rezygnacji przez Usługodawcę z utrzymywania Konta Klienta, wszelkie Kody Rabatowe lub inne korzyści przyznane Klientowi w ramach Konta Klienta, których data ważności wykracza poza datę korzystania przez Klienta z Konta Klienta, mogą być wykorzystane przez Klienta nie później niż do dnia upływu daty ich ważności wynikającej z ich treści.

7. W przypadku rezygnacji przez Usługodawcę z utrzymywania Konta Klienta, Sprzedawca zapewnia archiwizację historii ujawnionej w Koncie Klienta oraz informacji dotyczących Kodów aktywacyjnych, w formie plików PDF.

8. Odstąpienie od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną nie jest równoznaczne z odwołaniem uprzednio udzielonych zgód na kontakt w celach marketingowych.

§10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży,

3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą,

4. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy Powiatowego albo Miejskiego Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich),

5. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych Powiatowych albo Miejskich Rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz dostępne są pod następującymi adresami internetowymi: https://uokik.gov.pl/ i https://rf.gov.pl/.

§11. Spory

1. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

2. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem nie będącym Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy. Niniejszego postanowienia nie stosuje się do Klientów będących osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§12. Postanowienia przejściowe i końcowe

1. Umowa sprzedaży Produktów może być zawarta wyłącznie w języku polskim.

2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie Sklepu Internetowego stosuje się Regulamin oraz odpowiednie zastosowanie przepisy prawa polskiego.

3. Zmiany Regulaminu Sklepu Internetowego następują w takim samym trybie i zakresie jak zmiany Regulaminu Serwisu.

4. Aktualny Regulamin Sklepu Internetowego jest publikowany w Sklepie oraz na każde żądanie Klienta może mu być dostarczany drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Klienta bez dodatkowych opłat.

5. Regulamin w niniejszym brzmieniu wchodzi w życie dnia 15.07.2025 r.

Loading...