Reklamacje i zwroty

Chcesz dokonać zwrotu?

Wyślij email na adres biuro@salonkonskiswiat.pl lub złóż zgłoszenie przez przycisk na dole strony.

  • Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od daty dostarczenia do Ciebie przesyłki.
  • Zwrotowi podlega towar wyłącznie w stanie nienaruszonym z załączoną oryginalnie metką producenta, zgodnie z regulaminem sklepu.
  • Wyślij zapakowany bezpiecznie towar na adres:
    Salon Koński Świat
    ul. Piłsudskiego 11 lok. 211
    05-510 Konstancin-Jeziorna
  • Do przesyłki należy dołączyć paragon oraz formularz zwrotu.
  • Zwrotu wpłaty dokonujemy w ciągu 14 dni.
  • Opłatę za odesłanie przesyłki ponosi nadawca - nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


Chcesz dokonać wymiany?

Wyślij email na adres biuro@salonkonskiswiat.pl lub złóż zgłoszenie przez przycisk na dole strony.

  • Jeśli chcesz wymienić produkt, należy dokonać jego zwrotu, a następnie złożyć nowe zamówienie. 
  • Opłatę za odesłanie przesyłki ponosi nadawca - nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


Chcesz złożyć reklamację?

Aby zgłosić reklamację, wypełnij formularz - zgłoszenie reklamacyjne.

  • Wyślij towar wraz z dowodem zakupu (paragon/potwierdzenie zamówienia/potwierdzenie transakcji) na adres: 
    Salon Koński Świat
    ul. Piłsudskiego 11 lok. 211
    05-510 Konstancin-Jeziorna
  • Dołącz do przesyłki zgłoszenie reklamacyjne
  • Opłatę za odesłanie przesyłki ponosi nadawca - nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


Jeśli masz dodatkowe pytania napisz lub zadzwoń!