Damski kask First Lady Leather 2X czarny/granatowy
Udostępnij:
Warianty:
Już od:
2999,00PLN
Ilość:
szt.
Damski kask do jazdy konnej First Lady Leather 2X marki GPA w kolorze czarnym z granatowym skórzanym daszkiem

Kaski GPA wykonane są z materiałów o wysokich parametrach technicznych. Marka GPA od lat przykłada wielką wagę do bezpieczeństwa i wygody jeźdźca. Stosuje najnowocześniejsze, zaawansowane technologie w produkcji sprzętu jeździeckiego. Nowatorski model First Lady GPA to pierwszy kask jeździecki stworzony specjalnie dla kobiet.
Oferuje identyczne rozwiązania techniczne i poziom komfortu jak kask GPA Speed’Air, zapewniając doskonałą swobodną cyrkulację powietrza. Dzięki zastosowanym materiałom jest bardzo lekki oraz zapewnia pełne bezpieczeństwo. Posiada duży, wyprofilowany daszek, przypominający kształtem daszki toczków amazonek z początku XX wieku, który ma za zadanie osłonić skórę twarzy przed słońcem i ochronić w razie upadku. Kask First Lady zapoczątkował nową, damską linię kasków dedykowanych dla amazonek, którą podjęli inni producenci kasków jeździeckich.

Otwory wentylujące zabezpieczone stalowym grillem w kolorze antracytowym umieszczono z przodu, na bokach oraz na tyle kasku.

Wymienna oddychająca wyściółka z pianki, którą można wyprać.

Kask ozdobiony metalowym emblematem z połyskującym logo marki GPA umieszczonym nad daszkiem.

Daszek i paski pod brodą wykonane ze skóry naturalnej.

Kolory skóry: brąz jasny i ciemny, granat, niebieski, czarny, czerwień, róż.

Skorupa zewnętrzna to wtryskiwane tworzywo ABS, które charakteryzuje się niezwykła wytrzymałością i odpornością na zarysowania. Jest też doskonałym materiałem termoizolacyjnym, jednocześnie nie wchłaniając wilgoci, co zapewnia jeźdźcowi maksymalny komfort.

Warstwa wewnętrzna wykonana z polistyrenu o wysokiej gęstości.

Grill zabezpieczający otwory wentylujące ze stali nierdzewnej o strukturze wytrzymałej, nieodkształcającej się siateczki.

Producent rekomenduje wymianę kasku na nowy co 4 lata.

Po każdym upadku kask wymaga wymiany na nowy. Nawet jeśli nie posiada on wizualnych wad, wewnętrzna warstwa amortyzująca może ulec mikrouszkodzeniom, na skutek czego może on nie spełniać swojej roli.